Tell me baby are you wet


Can you be my doctor?
Can you fix me up?
Can you wipe me down?
So I can lick you up
Make you give it up,
Give it up
Til you say my name
Like a jersey, jersey
Sh-ttin' down the game
Be my head coach
So you can put me in
And never take me out

snusk ! men vi gillart , den där snoop doggie dog och david guetta kan göra musik dom!

sitter och frågar mig själv varför top shop inte finns i lkpg eller nrkpg för, de är ju för jävla dumt alltså.... dom tänkte inte riktigt där.

wet går om och om igen här nu, de gör mig inte ett skit rent ut sagt... vet inte om grannarna uppskattar de, men men sänker snart.

min vecka som kommer ser ut på följande vis

måndag - jobbar 8.oo - 18.00
tisdag - födelsedagsfika med scama
fixa bilen
fika med herr swartz ?
onsdag - jobbar 8.oo - 18.oo (ungefär)
torsdag- samma skit som dagen innan
fredag - jobbar 8.oo - 18.oo , sen ska jag träffa eilen ( havrebollar ) , sen kömmer grabbarna grus hit så drar vi på superfredag på pitch, fint äre!
lördag - systemet innan 14.oo
city gross, handla fett med grejer
städa, diska, duka, fixa mig
äta med mina två bästa + föris
LKPG !
söndag - BAKIS

så ja
puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0