busunge



sitter hemma i min fina lägenhet ( skulle behöva en rejäl städning , men de kommer ) ... är riktigt mör i kroppen, får väl skylla mig själv att jag var uppe till halv 5 imorse?

har varit lite busig och loggat in på eilens bilddagbok, eftersom jag inte är ägare till någon längre.. I hope you don't mind baby.







de här är alltså eilen, en av mina bästa vänner sedan 7:e klass!

hon och jag är väldigt olika och lika på samma gång, kompenserar varandra riktigt bra faktiskt.. hon älskar havrebollar, tror hon skulle kunna äta säkert 20 sycken till en kaffe om hon fick...

så eilen kom hem nu , idag , ikväll för jag saknar dig , behöver dig !

elsker dej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0