utkast 13.49



- 2 uppgifter i estetisk verksamhet: 
     - stileben: 3 st köksverktyg [ blyerts ], klart !
     - stileben: 1 frukt [ akvarell eller akryl ], klart !
     - slutbetyg: VG
- 4 religionsprov:
     - buddhism, klart !
     - islam, klart !
     - kristendom, klart !
     - bibeln, klart !
     - slutbetyg: G
- 1 historia prov:
     - östeuropa under kommunismen, klart !
     - revolutioner & frihetskamp i 3:e världen, klart !
     - det svenska välfärdssamhället växer fram, klart !
     - välfärdssamhället i kris & omvandling, klart !
     - slutbetyg: G

[utkast från i tisdags]

just nu sitter jag i världens varmaste sal, skojar inte . jag har berättat om den här salen förut, det finns även inget syre i denna sal. så snart kommer det komma huvudvärk tror jag.

men jag ska väl komma på nått att göra i ps ny, men orkar inte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0