So love me if you dare



It's all for you, 'cause you're the one

Oh you're my daydream nightmare
I'm holding out for holding on
So love me if you dare

Into your arms I always run
Inside my daydream nightmare
When I awake you're always gone
I reach and you're not here
Where you belong

- korsakoff , är bra skit

som jag skrev i förra inlägget idag så är det snart den 11:e juni & då är det äntligen min tur att springa ut från det härliga ljunkan. jag kommer nog sakna den där skolan lite, jag har gillat mina tre år där, har gillat att det är så mycket folk på skolan & att deflesta inte vet vem man är så man har inte behövt göra sig iordning speciellt ofta. och om man någon gång har känt för att ha ett par tighta jeans & högklackat så har man fått i princip alla blickar på sig , sånt är roligt tycker jag.

jag kommer även sakna den där norska lilla flickan i min klass som jag lyckades tjata tillbaks till sverige efter att hon efter nian bestämde sig för att göra ett försök i norge. hon bodde väl hos mig i någon vecka sådär tills hennes pappa hade flyttat hem , sen så lyckades vi så hon kunde börja i min klass, & jag ångrar inte att jag gjorde det. vi har haft våra från & till, emn det har alltod löst sig i slutet. våra första dagar i skolan, neontoaletten , alla olika uttal på eilen och alla övernattningar i väderstad, snöstormen, & sen alla miljoner anadra minnen som vi har dragit på oss sedan högstadiet, jag älskar dig peilen, & det kommer bli tomt sen när du ska till norge , men jag ska göra mitt tappra försök & try my luck i det landet också, så vi ses ju igen.

en annan som också kom inhopandes i es1bd va lilla anna jansén, hur hon & jag lyckades hitta varandra kommer jag inte ihåg & jag tror inte hon gör det heller, men så nu 2½ år senare så är hon en av mina bästaste kompisar & en av det slarvigast/vilsna/smarta/lite små tröga & ja hon är en av de sötaste och bästa personerna jag har träffat, hon smider ju planer för sälen, & vem vet man kanske har tur där med... anna " new guy " jag är glad att du dissade sam på katte och kom till oss konstiga människor på estet ! hun [L]

linlin tjejen som började med dreads och septum & slutade med fint platt hår & utan septum, alla dina & eilens skrattanfall över att självporträtt i estetisk verksamhet inte blir bra kommer jag sakna, alla skrattaanfall utan andledning , jag allt kommer jag sakna. och att du var bäst i indvalet , inga tvivel ! älskar dig

sen har vi ju förstås resten jag unggås med i klassen , kommer sakna er med, & för att minnas studenten ska vi inte va fulla & ligga & spy utan vi ska vara fulla & glada ! och så hoppas vi på SOL & lite svalkande bris!

Bilder från 07 - 10, NJUT sa ja!

        

   

     

    

   

   

  

  
        

...

nu blir det sängen, för imorgon ska jag skriva prov på buddhism & islam, & kan jag mycket , dugligt svarar jag på den.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0