when I say jump, you say ?

... how high  !



gårdagen började med att jag tog en ganska soft sovmorgon på sisodär säg 5 timmar ! var menat att bara vara typ 1 timme men what the hell.

hade indvalet , att stå och tempurera mörk choklad i 2 timmar är inte riktigt min grej och efter det är inte choklad gott överhuvud taget lovar er. efter att jag fått choklad överallt gick jag och mötte eilen, väntade på linnea sen drog vi till anna. sen ner till bikbok och det resulterade i impulsköpet en svart hoodie, och varför jo för att jag behövde en tröja jag skulle kunna ha på mig när jag skulle ut och ta frisk luft på krogen...

kvällen va bra , men den slutade redan kvart i 1 , gjorde inte mig något för de va fan skönt att komma hem och däcka ganska fint i kevins säng.


tvångströjan, varför fick jag den ?



men nu blir det rapportskrivning, fy satan så kul !

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0