varför bo i Sverige när man kan bo i Australien.



den frågan är ganska bra att ställa just nu när man sitter i det här landet som heter Sverige, eller så frågar man säg varför man inte hade turen att få bo kvar i stockholm ( mitt älskade stockholm ). nej istället bor jag här, i den lilla "byn" som så fint kallas Väderstad.
jag tycker inte om det här stället längre, det som är tillräckligt spännande i mitt liv för att ens nämnas just nu är att jag faktiskt inhandlade en ny tshirt och ett par schteekarbrills idag det är allt. bild kommer sen om jag orkar.

på fredag är det tydligen studenfest på pitch black, anna tycker att jag ska dit. man ska ha sommarkläder på sig, undra hur dom tänkte?

jag kommer ju frysa om jag ska gå runt i shorts, tshirt och högklackat ( okej högklackat har jag ju i alla fall ) men skitsamma inte det som va påängen just här.

plugga historia lät kul tror jag ska göra det , hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0