skräppost?


klockan är 09.07 och jag sitter i skolans varmaste datasal, vilken smart jävla idiot kom pa att trycka in ett 20 tal datorer + elever i ett klassrum utan kluftkondtionering? jag undrar vart den människan fick ut sin examen.

 

snön från grannens tak hade lagt sig på bilen imorse, kul aa...fast nae. de gjorde att jag var tvungen att åka till lkpg med bilen och inte bara till mjölby, jobbigt ja?

har börjat med flash på dig skapet nu, de är tråkigt . fast ps och illustrator smällde la inte så jävla högt dom heller, har ju ingen ork att sitta här, vill ligga hemma i min säng. ska jobba mellan 7.oo/7.3o - 15.30/16.oo imorgon.

- pengar rullar in som det ska, de går bra nu.

och så nu har man lyssnat på MADDA ochså, så nu är klockan 9.3o

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0