man ska inte kasta bäver i trähus.



jag funderar på att duscha för tredje gången idag, men det känns så onödigt, fast samtigt skulle det vara skönt. älskar att duscha, och sakta men säkert höja värmen. kanske ska man lägga sig i bubbelbadet istället , med en bok, fast bada är inte lika skönt som att duscha för där kan man inte öka värmen på vattnet utan där måste man ha jättvarmt på en gång.

min ångets för livet efter studenten har börjat lägga sig en aning nu , och jag ser faktiskt fram emot det, de kasnke blir så att man flyttar till norge eller stockholm och det är ju inte helt fel.

måste fiffla ihop ett nytt CV med, men den orken finns inte här just nu.
orken att fastna på kort finns inte heller just nu, idag är jag sleten och sjuk.

NU: badet och papperväggar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0