jag vill långt här ifrån, eller i alla fall till stockholm





verum gubbarna är så små och söta.

men det va inte de jag skulle skriva, jag skulle faktiskt skriva något viktigt va nu de va för nått de har jag glömt. då var det säkert inget viktigt. blev ingen skola idag, vaknade och hade absolut ingen röst kvar fick ur mig hostningar enbart, så gick upp och gjorde mig iordning och tänkte ta halv 8 bussen. men kände ganska snabbt att jag hade feber, så gick ner och duscha och la mig i sängen igen.

fan varför ska jag bli sjuk nu för de är väl smått onödigt, missade mitt historia prov idag (igen) men fan orkade verkligen inte gå.

men nu ska jag göra hummersoppa.

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0