fyndiga rubriker är väl inte min starka sida



Idag är det studiedag, har massa Pa rapport att göra känns ju sådär kul att jag gick upp 13.oo idag istället för att gå upp 9.oo som jag hade ställt klockan på. Så när jag kom upp blev det ju ett jävla liv och att jag sov bort halva dagen istället för att jobba, och visst de hade vart skönt att komma upp 9 och jobba några timmar. OCh hela grejen att jag faktiskt sover bort mer än halva dagrarna ger mig ångest.

Jag har ganska mycket ångest över mitt liv just nu känner jag, skolan slutar om mindre än hundra dagar och jag har inget jobb, jag har ingen lägenhet och ingen bil? - frda schwenke 19 år.

är det bara jag som känner så här, eller känner resten av alla sveriges stundenter -10 också så här.

men nu blir det mer rapportskriving för jag tycker det är så sinnes kul, och ja de gör jag fkaitkst just idag idag är en sån där bra dag då jag känner att jag skulle göra allt skolarbete i världen... men det går väll över lika fort som det kom.

men skriver säkert nån rad senare ikväll.

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0