19 mars 2010 time: 14.38


nu är jag här igen, jag har dött en smula inatt, eller snarare min hals. vaknar i morse och inser att jag knappt kan prata, låter det som frida.schwenke? nej det gör det inte, hon måste prata!

vaknade i alla fall av mitt alarm 06.38, tar upp mmmarabou mjölkchokladen och bryter av den i förpackningen och tror att mitt alarm ska stänga av sig då... -.-'

sen somnade jag om vaknade 11, duscha och käka frukost. efter det somnade jag om för andra gången och vaknade av att jag låg och svettades som en gris, tror jag kanske har feber men gissar bara.

PS. min tatuering är ful just nu bara massa skorpor överallt!

ciao, peace and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0