02 november 01:19 , sockar, varm oboy och klockan är på tok för mkt



Nu har jag också vart duktig och skaffat blogg , de där som alla andra verkade göra för ett år sen ungefär .

Hoppas ni har haft en bra dag , och också ett lika bra höstlov som jag .

Min vecka har vart lugn, i måndags kom Sandra hit ända från storstan Stockholm för att träffa lilla mig , de gjorde mig glad . Tänka  sig att man kan hitta varandra så lätt nu förtiden , vi har inte setts sen ettan och så vips hittar vi varandra på facbook , ödet eller dagens tekniska under bara ? Sen åkte hon hem i torsdags & då blev det ..... , och sen kom jag hem därifrån idag , mamma hämta mig samtidigt som hon hade hämtat sis hos Robin .

Och nu sitter jag här och pratar med ..... i skype , & jag är gladare än vad jag har vart på länge . Och imorn kommer min Eilen hem & de gör mig ännu gladare !

tack för att ni finns <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0