skräppost 28 feb -10



jag har hittat mitt söndags nöje , MSN.... fast nae som vissa skulle sagt.

jag älskar den här låten just nu!

Ok I Get It,
Let Me Think, I Guess It's My Turn,
Maybe It's Time To Put This Pussy On Ya Sideburns,
He Say I'm Bad, He Prolly Right,
He Pressing Me Like Button Downs On A Friday Night
I'm So Pretty Like,
Be On My Pedal Bike,
Be On My Low Scrunch,
Be On My Ecko Whites,
He Say Nicki Don't Stop You Da Bestest,
And I Just Be Coming Off The Top As Bestest.

har bestämt mig för att åka hem till väderstad (själv) den här veckan och vet inte hur länge jag stannar där... jag behöver space och andrum känner jag.


- som bästa vänner som har tagit det till nästa level ?


ciao ciao för jag flyger iväg som ett pappersflygplan










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0