Here's a little story I gotta tell ..



Jag tycker fortfarande int om söndagar , de händer ju aldrig nått.
Söndagar är en sån där dag som man ska ligga bakis och tänka på hur bra gårdagen var, men de händer ju inte... inte i min värld iaf. I min värld så ligger jag hemma i antingen min eller Kevins säng, okej jag går upp och äter runt typ tre-fyra. Men that's it liksom end of story.

Idag är det iaf alla <3-dag plus att det är kinesiskt nyår, massa konstiga grejer som man ska göra och följa, poängen (?) ja, de vet jag inte men Kevin säger att de är för att man ska få tur i det nya året, så får väll tro på att det är så.

Vi ska åka till min lilla hemstad en sväng sen också, hälsa på mina älskade katter , jag saknar dom så de gör ont! och jag kan fortfarande börja gråta över att jag saknar sigge, och det var endå länge sen de hände nu.. Men jag hoppas han har det bra där han nu är. Och de andra två ( hector och max ) också för den delen.

men nu ska jag inte skriva mycket mer, ingen som orkar läsa endå (:

skriver nog ett inlögg till sen !

pusspuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0