hes, låter dock inte som en kille längre...



och tur är väll det, gud va ont i halsen jag hade imorse, jag är glad att det försvann och att hostan har gått över lite iaf.
mamma vill dock inte att jag ska går till skolan imorn om jag fotfarande låter så här, men jag har mailat de som ska göras i skolan imorn iaf så nu är ju dte lös. dra till mjölby imorn, fan de har gått en dag i princip och jag sakar redan stämmingen som blir hemma i kevs rum, när båda sitter vid varsin dator och myset som blir där imellan allat spelande och filmtittande.. de är grejjer det^^

jag får nog iaf skjuts till mjölby imorn de känns skönt, för jag hatar verkligen att åka buss med östgötatrafiken, allt har bara blivit dyrt och jobbigt!

men nu sk jag sova ha de bra puss

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0