en rosa studentmössa med diamanter?



ja ni det var ett tag sen man skrev här nu, men jag har helt enkelt inte tid att gå inte och skriva något känner jag. de är ju i ju för sig ganska komiskt att jag varje dag tänker hur jag skulle kunna skriva i bloggen när jag kommer hem. men jag hinner ju kolla alla andra bloggar jag " följer", de är ju som anna skulle ha sagt - lite festligt.

en sak jag kom på idag när dennis började prata om vart vi ska äta våran avslutningsmiddag i trean, det är att jag vill ha en rosa student mössa! undra om det går awtt fixa det skulle va fint, eller sk man ha vit?

men men nu ska jag i alla fall leta lite recept till grillningen med pojkerna på torsdag

pusspuss

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0