vår nu tack !



grått grått och åter grått! va fan är det här , ska det aldrig blir varmt och sol?!...
jag vill ah sol den veckan jag och baby ska till sthlm inte äckligt grått och äckligt väder.. aja , livet flyrter på bra är ledig idag ska jobba hela dagen SKÖNT må jag säga. sen vet jag inte riktigt vade som händer baby kanske kommer hit eller så blir jag ensammen ikväll.. får se hur det blir.

hade utvecklingssamtal igår med, gud va jag har blivit duktig i skolan, hahha och allt är nog tack vare kev .. tack baby.

men nu ska jag fårtsätta läsa min svenska bok, jag fastnade lite för den, har läst 10 kapitel mer än va jg ska ha läst ,den ni !



så puss på er !

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0