tråkig jävla söndag !



ja ni den här bloggen faller i glömska då och då, och de ber jag om ursäkt för :)

mitt liv har inte vart mycket mer spännade än vanligt, utan jag har gjort det vanliga de vill säga va med kev, jobba och gå i skolan (Y), men kev är den bästa som finns !

och om ca tre veckor får jag spendera 6 dagar med honom uppe i storstan, fy va skönt de ska bli! slippa allt så har med stress att göra ! bara komma upp dit och sitta och kolla utgenom mormor och morfars köksönster på morronen fyller mig med lugn ! och att höra någon gammal 90-tals degna samtidigt gör bara att massa minnen kommer tillbaka och det är bara ett plus.

men nu funderar jag starkt på att lägga mig i soffan och glo på blades of glory , så ni får ha de så bra ...

hörs kanske om någon dag om ni har tur . puss på er



ps. jag älskar eilen !


/ frida



Kommentarer
Postat av: filen

nämen, där var ju jag :O hihi älskar dig med!

2009-03-10 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0