svaret är ja, mm du hörde !



stört trött? svaret på den frågan är ja !
kan dock inte sova vet ej varför , det kanske är för att imorn är det söndag ( jag hatar söndagar ). Men imorn är det bara två dagar tills jag får träffa min älskade pojkvän igen ! jag har saknat honom hur mycket som helst . Jag längtar även tills nästa vecka för då få jag mina pengar, och jag få mina linser och jag har ledigt på torsdag ! FIFAN vilken bra vecka de kommer bli....har även nästan gjort klart gabbes tavla så ska förbi med den till honom, och kit ska väll få sin. och då får jag ännu mera pengar, gud så bra !

sen vill jag bara tillägga att MM's är en av de godaste godisarna som finns !
plus att man får fina bilder på dom.



en till sak som jag måste tilllägga är att jg är suoerdupermega nöjd med mitt hår idag....







snart så är jag nog tillräckligt trött för att somna känner jag , men ni får ha de super bra .

Grattis som tusan till Maria och Jasmin föresten !

puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0