Hej mitt vinterland ?



hej på er alla där ute i den svenska " vinternatten " som sitter vakna.

Just nu har jag allt för tråkigt för mitt eget bästa känner jag, sitter och pratar med fritz & ersin på msn go pojkar det där.




Fick även lust att dampa lite i ps så de blev till slut det resultatet som ni ser här  över ( HAHAH ). Men har väll inte så mycket roliga att skriva om vad som har hänt idag , har i princip jobbat & sedan suttit här. Imoron blir det först sova länge , fixa sig, skriva lite här ( nu när jag äntligen har tid ) & sen blir det linköping med bio och ming med familjen & efter det kanske frida får för sig att dra förbi mjölet !

men puss på't

/ frida



Kommentarer
Postat av: albin

AMY DIAMOND WAS HERE :D

2009-01-03 @ 02:46:59
URL: http://ubbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0