snö igen , och jag är trött på't



Hej !

Idag är jag bara sur och trött på allt, va i skolan 25 min gjorde ett prov jävligt ovärd dag , hade mer restid till och från skolan än vad jag hade lektions tid!
Kom hem och la mig i sängen och somnade, jag är fortfarande helt utmattad i kroppen efter min förkylning, hoppas det blir bätter av att kevin kommer hem på måndag. Och att jag faktiskt för sova hos honom hur mycket jag vill !

Har körskola nu i 8 veckor framöver, varje tisdag och får förhoppningsvis köra där varje torsdag morgon . Sen ska mamma och jag gå handledar kursen så jag kan få köra hemma med! Så se upp på vägarna nu i år, för jag ska ha mitt körkort !

Va händer i helgen föresten, själv ska jag måla i mängder har ju trots allt tavlor som ska vara klara någon gång. Marias är i alla fall klara, Gabbes är halv klar och Kit blir det till att gå och handla ram till imorn och sen börja med i helgen. man kanske ska ta atg i det sista rycket på gabbes med , aja de får bli någon torsdag morgon.

SItter här och försöka plugga på ett jävla svenska litteratur prov som jag ska ha imorgon, va fan har jag för nytta av att kunna medeltida litteratur i mitt vuxna liv ?! Men jag har inte kommit någon vart med mett pluggande i alla fall för jag hamnade framför naruto när jag vaknade till liv, bra är det. Men hamnade framför msn med, de är som en drog ju man fastnar där även fast man inte vill och om man någon gång skulle vara offline en hel dag känner man sig osocial och taskig.

Måste tacka Kit och Victor för den trevliga fika stunden jag fick mer er på espresso house igår. Jag älskar att fika har jag insett , de är socialt och trevligt och man kan sitta och tjuvlyssna på folks liv. En annan sak som jag tycker är förbaskat trevligt är att kunna gå runt hemma hos antingen m&m eller farmor i stockholm en vardagsmorgon och bara ta det lugnt och inte behöva stressa till skolan eller någon annanstans, där kan jag i lugn och ro gå runt lyssna på soft musik medans jag tittar ut genom fönstret och ser alla som springer ner till tunnelbanan för att åka till jobbet/skolan ! Gud va skönt det ska bli att ta studenten och få börja jobba.



det här är resultatet av Marias tavlor.

Men nu har jag babblat på allt för mycket ( för en gångs skull )

ni får ha det super bra så kanske jag skriver en svänga imorgon puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0