stockholm tack !



Hej på er allihopa.

Hoppas ni har haft en bra dag och även en bra kväll, det har jag i alla fall haft , eller tills min katt kräktes förut de va ju inte så trevligt för när hon kräktes blev jag illa mående och det är ju inte kul så allt blev till en enda ond cirkel kan man ju säga. Annars har jag inte gjort speciellt mycket mer ikväll än vad jag har gjort alla nadra jävla kvällar den här veckan, FUCK vädersta! Jag vill härifrån någonstans Stockholm skulle inte vara helt fel, tänk att kunna säga - " men ring när du är på väg så tar jag nästa tunnelbana / buss " , i stället för att behöva sin buss / tågresa till mjölby eller linköping tre dagar innan man ska åka ungefär. Och nu har jävla östgötatrafiken höjt sina jävla priser med , jag blir sur ! Asså de var redan dyrt och det blir inte ett dugg bättre för oss hör ute på landet nu , de blir bara dyrare ! där fick jag ur med de aggrssionerna med , bra !

Sen är jag även lite ledsen för att det har inte ens gått en vecka sen min älskade kevin åkte till hong kong och det har känts som en evinghet, det känns som jag inte gör något annat än att gå mellan sängen och datorn jo jag går in och äter någon gång ibalnd men det är verkligen allt. KOM HEM JAG SAKNAR DIG SÅ !

Men jag hittade en sak på nätet som jag vill ha....



asså helt seriöst ge mig !

Men nu ska jag försöka sova för imorn ska jag både till motala och fika med b.la. kit och kanske clara ( gud va jag har saknat dig gumman ! ) , och efter det ska jag dra till mjölet för att åka till eilen ! de gör frida glad.

men ni får ha det så bra så hörs vi. puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0