fifan, vill ha tisdag.



hej , god morgen eller va man nu ska säga !

sitter här , va uppe innnan 12 idag vid närmare åtanke va jag uppe redan vid 10 faktiskt. ska fixa iordning mig lite och sen ska jag bort ill krogen och äta idag igen.

fortsätter på de inlägge som skulle kommit upp förut, sitter och pratar med älskling nu , han ska åka hem om några timmar ! och jag får träffa han på tisdag ! jag är superduper glad över det. dock är jag ganska rädd just nu , jag vet inte varför, eller jag är fortfarande lite i chock efter fyllot som slogsöder stolen vid vårat bord, och började bråka inne på krogen när vi skulle äta. fyfan säger jag bara att det finns sådana människor!

http://www.corren.se/archive/2009/1/18/k2epu2r8flqx5uv.xml

http://www.corren.se/archive/2009/1/17/k2capcaonjchpym.xml

den andra länken är de som hände i mjölby natten till lördag, och de säger jag också fyfan på !

men nu ska jag fixa de sista med allt sen blir det sängen när älsk ska till flyget .

puss på er ! btw tack mia du är värd guld !

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0