sjuk igen



hej på er alla glada och pigga där ute i världen eller vart ni nu håller hus.

själv äe jag inte speciellt pigg över juvudtaget, för jag är forfarande sjuk och idag var de nära att jag svimmade i skolan, så de va bara sjukanmäla sig och åka hem.... fy fan de suger totalt jag vill va i skolan ! där får jag träffa allt folk, när jag sitter här hemma får jag inte träffa någon i princip. plus att för tillfället är jag ensam untan min pojkvän i ca en vecka och 3 dagar till...och de får mig inte att må bätter, jag älskar verkligen när du tar hand om mig, de får mig att må bätter , när jag måste ta hand om mig själv blir jag aldrig frisk . men nu ska jag kolla på horton och tycka synd om mig sjölv ,


puss på er

/ frida



Kommentarer
Postat av: albin

det är nice o va sjuk :D

2009-01-08 @ 15:35:41
URL: http://ubbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0