säng säng säng säng , sova sova , säng säng säng säng , sova sova , SÄNG !



hej och god natt på er, nu sitter jag har som vanligt och klockan är på tok för mycket med tanke på att jag ska till skolan senare, de vill säga vid 6.55 går bussen ! fuck de här nu ska jag försöka sova , de blev inte allt för roligt inlägg känner jag , men va fan de kommer mer någon annand ag de lovar jag er. Just nu vill jag bara gå och lägga mig och sen vill jag vakna om en och en halv vecka av att jag får en kyss av in älskade pojkvän, och efter det sitter han bara och tittar på mig och berättar hur mycket han har saknat mig och hur mycket jag betyder för honom. de är allt jag behöver , du är de bästa jag har så snälla stanna hos mig, och lämna mig inte själv så här länge igen !


Men puss på er

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0