saknaden är nog värst.



va fan... nu sitter jag här igen ! Men nu har i alla fall hostan&förkylningen dragit sin väg, eller jag till mesta del i alla fall. Det känns skönt, nu är det enda jag vill att du hör av dig så jag vet att du lever ! För jag är orolig as hell här hemma, men jag hoppas att du förstår det, du kan ju skirva på msn eller vad som helst snälla. I ju för sig så vet jag inte om du läser min blogg så du får den informationen. Men fuck this just nu nu ska jag chilla gallet både här framför datorn & sen lite i sängen, och sen kanske ska jag försöka sova lite innan jobbet imorn. dock är det ju bara jobb i 3 timmar så det borde jag ju klara utan sömn så kanske jag somnar ordentligt imorn (:



saknar henne , enormt !



fritz du är också saknad, & tack för att du gjorde min kväll jävligt rolig igår, du måste va jävligt hes idag.



& henne med.



och saknar även lilla denns, & lucas & jonas men har inga bilder på er ''/



linnea & sanna saknar er som in i 'pip' ......



och dig jag saknar mest !

puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0