rubriken skulle man skriva sist var det .....



Sitter här nu , har förjävla tråkigt fundera på att möblera om i värdagsrummet. Känner att jag inte gjort ett vettigt handtag sedan jag gick upp runt ett i eftermiddags eller jo jag bemödade mig att byta gardiner , det är väll det enda jag har gjort .... Men om jag ska möblera om i vardagsrummet vill jag verkligen bli av med mina fula soffor ! jag hatar dom , dom är fula och gammla och allmänt skabbiga så snälla ta bort dom ! Får se om pappa orkar hjälpa mig med dom imorn det skulle vara guld värt. men på kvällen blir det förmodligen mjölby till Eilen, mysigt fy fan va jag saknar henne !

Fick ju prata med älskling igår, fy fan va de va skönt att höra från dig, och jag kan nog inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig. Men jag längtar tills den dagen du kommer hem igen..... men nu ska jag sluta babla här, ni får ha det bäst

puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0