miss yah, please come home soon.




Away , away , I want to know why you want to trow me away....

hej på alltihoppa, min dag har vart ganska bra idag. Förlylningen är mycket bätter än igår ! ( happyface ) sen har livet vart allmänt bra, var ute och gick en svänge med sis förut & så har jag klitt mig lite med , fint blev de.

Är lite orolig för älskling bara, har inte hört ett ljud från honom sedan han kom fram, tänk om det har hänt något men då borde ju hans familj ha ringt.

Har för en gång skull skaffat mig nyårslöften...


  • Skaffa mig bätter matvanor, & inte lägga ut så mycket pengar på mat.
  • Sköta skolan bätter än 08.
  • SPARA PENGAR !
  • Leta lägenhet .
  • Motionera (idrotten i skolan för gillas )
  • Inte gå på krogen för mycket när jag väl har blivit 18 .

får se hur bra det går att sköta dom , men de får väll gå som det går. Har några små men dom rör mest mit mentala mig så de har jag för mig själv.

Hoppas eran början har varit bra på 09, nu ska jag dra mig ner till köket fixa lite te & sen blir det datorn & städa lite  (:

puss på't

/ frida






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0