Lördag, grått och tråkigt !



hej på er alla pigga och galda där ute i världen .
Hoppas ni inte hade en allt för tuff kväll där ute igår, så att ni sitte med världens baksmälla och huvudvärk nu  för så ska det ju inte vara på en lördag. Igår var det först skolan till 11.45 skyndade efter det till tåget för att hinna med tio över, en fick jag skjuts av pappa hem. För att bussarn i den här delen av länet går med ett mellanrum på ca 2,5 timmar, jag hatar det! Men nu ska jag ine få mitt vanliga utbrott på östgötatrafiken, utan jag ska säga att jag blir super duper gald igår när KEVIN ÄLSKLING loggade in på msn. Så min eftermiddag/kväll bestod av att sitta vid datorn och pratat med honom, vi satt säkert och pratade i 5 - 6 timmar , och jag började gråta x antal gånger för jg insåg hur mycket jag verkligen saknar honom. Men sen efter att han hade loggat ut kollade jag klart på monsters inc och efter det blev det sova. Och då var väll klockan sisodär halv 11 eller något, skönt som fan att komma i säng skapligt tidigt.

Sen vaknade jag runt halv 11 idag , och till min stora fasa inser jag att jag fortfarande är trött. Det måste vara min jävla förklyning eller något för hur mycket jag än sover så blir jag inte pigg ! Jag hatar det , jag vill vara pigg, jag vill inte bo här och jag vill jobba och få pengar känner jag. Nytt löshår och nya kläder måste jag köpa med fan jag har verkligen inga pengar , men jag får pengar snart det gör mig glad. Men nu ska jag fortsätta fixa tavlorna , så jag får mina pengar .

puss på er, ps jag vill bara säga att anna och dennis ny gör verkligen min dag i skolan jag tror aldrig jag har skattat så mycket på en lektion som jag gör med er .




/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0