jag hatar fortfarande söndagar .



hallihallå på er där ute !

Idag har mitt humör vart berg&dal bana hela dagen, plus att min nacke vörker som jag vet inte vad...och så är jag fortfarande otroligt trött i hela kroppen, men jag är otrolig pigg i huvudet blir bara sur för att min förkylning inte vill gå över! Som sysselsättning dagen till ära har jag gjort designen till både amandas och albins blogg, och detta är resultaten...



amandas grymma blogg ,
www.pamanda.blogg.se



och här är albin a.ka ubbis blogg,
www.ubbi.blogg.se check it out

men jag har även målat marias andra tavla , det är bara ögonen som ska fixas sedan är den klar.
ÄLSKING va inne på msn och SKYPE idag tro det eller ej , så det blev en 3 timmars prat stund i skype och sedan runt 2 timmar på msn , de gillas. Nu är det snart bara en vecka till han kommer hem !
Men nu ska jag dricka upp mitt te och sen ska jag försöka sova, även fast det blåser ute och jag tycker det är skit läskigt !

puss på er och sov så gott

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0