första dagen på 2009



God eftermiddag eller va de nu blir..

Idag känns halsen lite bätter, & det var skönt att äntligen få sova en hel natt för en gång skull !
Som alla nadra redan har sagt , så gott nyttår på er & hoppas år 2009 blir bättre än 2008. Hur det nu ska bli det ve jag inte men man kan ju hoppas, mina mål inför de nya året är i alla fall att försöka fixa en lägenhet i linköping & sen är det ju massa sådana där småsaker som jag ska bätter mig på som t.ex skolan och äta bätter & bla bla.

Hoppas alla hade det kul igår/inatt, själv gick jag förbi krogen sa gott nytt till mamma & pappa , joan & nicklas med och kakie och jonas var också där ! Sen blev det hem och lägga sig,  somnade runt 1 men vaknar runt halv 3 av att nån står & knackar på min dörr, men jag orkade verkligen inte gå ner så jag somnade om !





det är även sånt här som händer när man är sjuk & har för mycket tid över!

men nu ska jag ut en sväng , vi hörs sen puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0