ajj på örat .



AJ ! måste jag börja med att säga, för utav att min dumma förbaskade förkylning inte vill försvinna så har mitt öra blivit svullet och det gör att mitt nytagna hål inte mår så bra. Och detta leder ju i sin tur till att det gör sjukt ont i mitt öra... ajaja !
Annars idag har jag inte gjort mer än att äta och sen har jag målat en av de tavlor som maria har beställt , och den andra ska jag måla imoron .

 så här blev resultatet.



ja de där är vad min dag har bestått av , eller jag har ätit och pratat med ÄLSKLING med ! Det är andra dagen i rad som jag får prata med honom nu, det gör mig så himla glad. Men just nu ska jag bara försöka sova för jag är sjukt trött pga av förkylningen, så ni får ursäkta att jag är trött och osocial hela tiden men det är därför, så nu vet ni det också . Men ni får sova så gott och så hörs vi säkert imoron , om inte annat.

den här måste bara ses !
jag skrattar lika mycket varje gång.....



och den här blir bara bätter och bätter för vaje gång  !



men nu säger jag puss på er och godnatt!

/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0