HÄRIFRÅN, ja tack!



ja ni nu är jag hemma i gammal " goa " vädersta igen , fy fan va jag hatar att va här ute ! jag vill tillbaka till baby, ligga i hans varma säng och mysa med honom. inte va här hemma med två jväla kaniner på nerdervåningen , sm inte kan va tysta för fem öre. men en positiv sak är att jag i alla fall får skjuts till mjölby imorn , börjar vid 11.45 , och eftersom annika är sjuk så kan jg inte va med på någon extra bildlektion , vilket gör att jag får as lång sovmorgon ! tummen högt upp i luften för den ....

har även fixat ps CS3 nu, så har roat mig med det ikväll.. kul mjo jag vet , men fan de finns ju inget att göra ute på de här jagvla stället.


de blev lite bilder från i måndags, älskar dig eilen !

men nu ska jag försöka göra något vettigt, puss puss

/ frida ©



Kommentarer
Postat av: filen

jag älskar dig med gumman :)

2009-02-14 @ 13:44:45
URL: http://eilenhardangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0