död åt ont i magen !



hej på er där ute , hoppas allt är bra med er.

men mig är det mycket bätter än vad det var igår, gud jag har aldrig haft så ont som jag hade igår ! jag trodde helt seriöst jag skulle DÖ, de slutade med att jag ringde leffe och grät i telefonen, men nu är det över hoppas jag i alla fall.

har svenska b jämförelse första imoron, men de ska nog gå bra. det är bara en jämförelse mellan moliér och shakespeare.

villa bara informera er om att jag älskar filen och kevin mest av allt , fast jag älskar anna och dennis med och linnea och sanna! :)

men nu ska jag kolla klart på scrubs med baby , sen blir det sängen !



puss på er

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0