De brinner ! HAHHA spontan reaktion.



men herre min gud va jag har vart dålig på att uppdatera om mitt jätte intressanta liv här på sista tiden. va ska jag säga om mitt så roliga liv för tillfället då, jo de består av allt för mycket skola och en del jobb.

dessa saker har även hänt mig i veckan;

  • Måndags , va i skolan åkte hem med baby och gjorde inte specillt mycket i stora mjölby.
  • Tisdag / Onsdag: va jag hemma från skolan för jag orkade verkligen inte med någonting mer än att sova och prata/mysa med älskling, joo jag orkade gå till ICA supermarket och köpa oliver och ostfrallor. Och sen vid halv 5 på onsdan så va jag, mamma och pappa på handledar kurs på bilskolan så nu får jag snart börja köra hemma.
  • Torsdag vaknade upp vid halv 8, hann med en dusch på morgonen sen jag vet inte när.. hinner ju aldrig de när jag börjar kvart över 8 varje jävla morgon i skolan. Tog bussen till mjölet vid 20 i nio och kom till linköping runt halv 10. gick både till sub och donken och fixa frulle åt mig och eilen , sen bara det av till skolan tryckte mitt tryck en gång. sen en idrottlektion och sedan slutade jag. Sen på klvällen började min tv brinna för någon IDIOT hmmhmm jag hade ställt ett värmeljus på den. så kevin och frida lekte brandmän och saneringsarbetare.
  • Fredag: skolan mellan 8.15 ( egentligen ) tog 20 i nio bussen , slutade 4 . sem hem ta de lugnt och inte göra mer än att måla taket efter den lilla olyckan.
  • Lördag har jag jobbat, ska även jobba en stund ikväll. sen hoppas jag på att baby kommer tillbaka . Men nu ska jag göra något annat.

så puss på er

/ frida©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0