BLOGGEN föll i glömska , men nu är den tillbaka !



min älskade lilla blogg har fallit i glömska, de är hemskt ! jag ber om ursäkt för det.
men jag känner att jag har haft så mycket annat för mig den senaste tiden, så jag har inte riktigt haft tid för allt de här runt omkring det vill säga facebooken,bloggen och bilddagboken... Men nu har jag en liten srund i alla fall, har inte gjort allt för mycket i helgen inte mer än vanligt i varje fall. Har vart med min älskade kevin sedan i torsdags, och vi har verkligen bara mysit och tagit det lugnt, även varit fågelvakt och lagat mat . Jag har även haft något konstigt illamånende och huvudvärk , men som tur var har det mesta av de försvunnit nu .

Så imorn ska lilla frida till skolan , och efter den ska hon till körskolan kl halv 6 och den sover hon med kevin !



de här är min andledning att gå upp på mogonen, ( ja om han nte ligger brevid mig såklart )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0