äntligen här igen....



ja ni nu var det en vecka sedan jag skrev här sist, fifan va dålig jag är på att uppdatera min blogg. även fast6 jag i huvedet går igenom precis varje dag hur jag ska skriva vad som har hänt i mitt händelserika liv, så orkar jag ta me fan aldrig sätta mig och skriva ner allt här , så ni andra också får ta del av vad som händer ...

i mittliv har det inte hänt allt för mycket utan jag har mest vart med baby och jobbat hos mamma och pappa på fiket, så nu är jag äntligen lite rikare ^^ ska även jobba på lördg så de blir lite mera pengar då med.  nu är jag i alla fall i mjölby hos baby, ska till ica och handla tranbärs jucie för jag har lyckats dra på mig urinvägsinfektion tror jag. men som tur är håller den på att gå över .. !



men nu ska vi dra oss mer till ica, hörs sen puss på alla

/ frida ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0