allt blir bätter...



ja ni alla glada och trevliga människor som läser här, nu har jag äntligen kommit ihåg min älskade lilla blogg för en gångs skull. de är inte ofta jag kommer ihåg den, men det har ni väll märkt med antar jag.. skolan idag var ganska slapp, även fast jag hatar att börja onsdagar med svenska b med eva kolckan 8.15, men efter sportlovet är det slut med tidiga onsdagar ( då är det tillbaka till slappa onsdag mornar som börjas med matte b kl 9.30 ). men jag har ju inte bara haft svenska b idag utan jag hade ju även matte och kulturhitoria, skulle haft historia men lilla niclas kände sig inte så kry så de blev lite extra kulturhistoria med kitte.

sitter nu och kollar indvals kurs för i höst vet inte riktigt om jag ska läsa två kurser eller en. men får se..

hörs sen puss puss

/ frida ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0