yoyoYO!



hej hej på er alla där ute i det något så där varma sverige ( lite positiva ska vi ju va ).

min vecka har ju som sagt bestått av att vara i det sköna stockholm med baby, de va mysigt men de blir lång tråkigt att bo på hotell för länge. men som tur var fick vi ju bo hos mormor och morfar de två sista dagarna... veckans restaurangbesök beståd av dyr mat på drottninggatan, pizza hut och kina käk! och en och annan dyr fika blev det ju med, det gillas!

en och annan drink har det blivit med, mest på den egna krogen hemma i vädersta men det är absolut inget fel på det, älskar båda mina jobb just nu, och jag har till och med börjat kolla på lägenhet för mamma och pappa har sagt att jag kanske kan flytta redan till sommaren , eller efter den .

så nu ska vädersta bli kvitt mig, eller ja på helgerna får dom la stå ut för då ska det jobbas som fan !

här är några länkar till lägenheter ..

http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3L1RM5M2DTIVBELM

http://www.erasweden.com/sv/Kontor/Mjolby/Objektlista/Objektpresentation/?GID=OBJ17664_965326596

aja men nu ska jag läsa mer körkortsteori, sen blir det sängen med pijken men !

cioa !

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0