skolan = stress



6 månader med världens bästa pojkvän idag, jag kan inte vara lyckligare än va jag är just nu ! jag har hittat en som förstår mig, eller ja inte det jag inte själv förstår mig på om mig själv. men han jobbar på det! och imorse hade han köpt aladdin hjärtan till mig, och jag hade totalt glömt vilken dag det var. så jag kände mig dum ! men jag ska bjuda han på middag på lördag, hembakad pizza!

sen har jag även vart och bråkat med tre , idag igen ! hur svårt ska det vara undrar jag .. aja nu är det fixat i alla fall ,men förtroendet för tre har ju sjunkit markant kan man ju säga.

har även övningskört ganska mycket den senaste tiden , och jag känner att jag börjar få grepp om hur en bil fungerar nu. och dt känns som att körkortet kommer gå super bra ^^ när nu all den teorin ska hinnas med, skolan är ju som sagt störd nu. och det är jag nog inte ensam om att tycka !

läxschemat ser ut på följande vis:

fredag: matte prov på sanolikhetslära och kapitel 4
             svenska bor " den gamle och havet " färdigläst, och ha svara på tillhörande frågor.
             engelska glosor, och ha läst igenom texterna till NP uppsatsen i engelska.

tisdag, nästa vecka: NP uppsatsskrivning i engelska.

sen de följande två veckorna har jag , NP i engelska både reading&listening, speaking. och matte NP i 4 timmar.

aja nu har jag skrivit på tok för mycket.

men ni får ha det bäst,

/ frida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0