sisodär ja


hejhej

sitter hos baby nu, han har inte kommit hem än.... sadface, men han slutar 4 så han kommer om någon timme^^
idag var det np- writing som stod på schemat, gick faktiskt bra men man får nog leta efter tråkigare ämne att skriva om... fan gender gaps in the 21th century, bara det skriker ju BORING ! jag vet i alla fall klar på sisodär 30 minuter, men jag fick med det jag ville ha med och mer än så kan jag ju inte göra eller hur.

men dagen kändes inte så lång, och speciellt inte när jag hade det så trevligt och mysigt på lundby igår med baby och wilmer. haha relaxavdelningen helt för oss själva , eller ja nästa i alla fall tommy adolfsson kom och satte sig en stund efter §att han hade varit på pump. gud va det var kul att se honom igen!

imorn ska jag till simhallen igen och göra mitt simtest med eilenpielien min , och får se om wilam och baby hänger med då också. det skulle ju vara super trevligt^^ efter som jag inte diggar att simma mer än 200 meter, och det är inte för att jag tycker det är jobbigt, utan det är för att jag tycker det är så sinneslångtråkigt att simma längd efter längd efter längd.... det tar ju aldrig slut liksom..


men nu ska jag göra några historia frågor om jag orkar vill säga och sen mysa med hun !

btw jag älskar eilen , och att vi är blonda som fan ....

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0