Vi ska bada i det ljus som bara vi två kan se.




God kväll på er .

Hoppas eran dag har varit bra , min har varit helt perfekt . Jag myst hemma hos Kevin hela dagen ätist god mat och sen bara myst galet, de är nog en sak som är bra med hösten ändå att man kan vara inomhus hela dagen utan att man får dåligt samvete för det . Sitter här och lyssnar på Lisa Ekdalh nu , kände att det behövdes efter igår. Då hade vi invigning av pappa och Päras nya krog, hel lyckade dag /kväll verkligen. Måste säga tack till alla som kom dit, och speciellt tack till Eilen och Kevin som bemöda sig att följa med mig de gjorde verkligen min dag att min ville komma (: !

Nu väntar jag på att min tvätt ska bli torr så jag kan stryka innan jag går och lägger mig , känner mig duktig (:



Eilen och Frida , när eilen hade börjat i min klass. På våran älskade neontoalett :( R.I.P på den . <3




min älskade eilen är best sometimes !



Maria är nog en av de bästa som finns ! fifan när jag blir 18 då jävla .



MIN Sanna är också bäst ! <3



Diggar den här killen starkt med , även fast han säkert hatar att jag lägger upp den . Men gillar dig ! <3



de va allt för mig , nu ska jag stryka puss på er .





Kommentarer
Postat av: E

vad söt du är!

2008-11-17 @ 20:42:54
URL: http://eilenhardangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0