vart tog solen vägen ?

Jag vet att jag va dålig & inte skrev något om min dag igår , men jag va så sjukt trött när jag kom hem så jag orkade inte .
Men jag gjorde inget speciellt igår i alla fall , sluta 11.45 väntade på bussen till 13.55 & när jag kom hem gick jag förbi krogen , de börjar bli stressigt nu kan jag säga er ! Sen ner till ICA köpa mat som jag skulle laga till familjen min, uppskattat va de så jag blev glad . Sen hem ligga och softa i sängen med datorn och prata med sötaste Eilen i telefon med , och med .. i skype i princip hela kvällan :) Saknar honom nu något så enormt just nu , men som tur va ska jag ju till han ikväll (:

Aja nu sitter jag i alla fall i skolan med Robin , trevligt tycker jag . Har även kommit på att jag har glömt mitt bankomatkort hemma /: fan jag som ville fylla på min mobil idag .

Men nu ska jag dra mig , puss på er


Kommentarer
Postat av: E

du är en sötunge!

2008-11-06 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0