varför måste de finnsa måndagar?

Va de så promt nödvändigt att de ska finnas måndagar , eller snarare måndagmornar . I hate them !

Va hände i skolan idag , jo Anges fick en porslins bit i munnen , JÄVLA slarviga mattanter , dåligt är det .
Sen så funkar ju inte teila ordentligt heller för att någon dum jävel har grävt av en kabel någonstans , tack säger vi till det (Y) . Så de blev lite kaos i skolan idag när ingen fick tag i någon , och jag lacka ur på min mobil .

Men nu ska jag fixa mig och sen ska jag iväg , sover borta inatt igen :)

puss.på.er !




jag är dessutom otroligt fest sugen ! plus att jag älskar skorna och tröjan <3

Hoppas min Eilen kommer hem idag med !


Kommentarer
Postat av: Moa

min eilen om jag får be :D

2008-11-03 @ 19:02:40
Postat av: peilen

Allas Eilen!

2008-11-04 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0