utvecklingssamtal & matteförhör kan de bli bättre ?



Jag tror faktiskt att utvecklingssamtal är nyttiga , men samtidigt är det en av de läskigaste sakerna som finns i livet ( bortsett från tandläkaren och sjukhus ). Jag tror det har med att på dessa ställen avslöjas oftast våra brister & det är väll det vi är rädd för här i livet , vad vi har gjort fel och vad som kan tänkas vara fel på oss . Men strunt i den filosofiska tanken nu , den kan man sitta och grubbla på i timmar & det har jag inte orken till idag & ingen Wiborg att ha den disskusionen med heller ): Men jag är lite glad i alla fall för jag sitter hemma hos Kevin nu dock är han inte här just nu, för han är och tränar med Wilmer , men det gör mig ändå glad att vara här. Jag hatar att vara hemma nu för tiden ibland , som sagt är mina föräldrar lite smått hjärntvättade av sitt jobb & systrarna ska vi inte ens prata om. Hade som överskrften förtäljer matteförhör idag , det gick bra tycker jag men jag gillar matte som sagt.

Sitter pch kollar runt lite , jag vill ha antingen en hund eller en katt. Va tycker ni? 

 

en av de sötaste hundarna jag någonsin har sett på bild tror jag !





& jag vill ha kattungar iegn , saknar Max !


Men nu har jag inte kycket annat att göra än att kolla på film till min söta pojkvän kom mer hem , puss på er hörs .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0