jobb, jobb & jobb !



Vart f*n tog vintern vägen ? /: De va ju så mysigt med minusgrader & snö varför skuller du bli 8+ och omysigt för ? Jag vill ju ha snö jag älskar snö! Aja nog om det, har varit lite dålig på att uppdatera här men det har inte hänt speciellt mycket i här ute på lander sen i torsdags.

Sov som sagt hos bejbi i torsdag , gick upp runt kvart i 7 igår då stog älskling redan i duschen men jag orkade inte duscha så jag packa väskan med de saker jag var tvungen att ha med mig till skolan. Gick till tåget sura över att de va " varmt & ingen snö "/, åkte tåget med Bejbi, Serra, Wimer & Jimmy ,Fritz hade ju tappat plånboken på tåget så han fick vänta till ett senare ( HAHAHA ). Kom till skolan satte mig i bildsalen, jag älskar verkligen bildsalarna på ljunkan dom är det enda stället där man riktigt kan slappna av & vara sig själv på riktigt. Satt där ett tag själv gjorde te och va lite ledsen över vissa saker så jag skrev & frågade vart min lilla vän André var någonstans& undrade om han hade lust att komma & prata med mig. Fick till svar att han var i lägenheten så han kunde komma & hålla mig sällis de gjorde mig glad, har inte träffat han på hur länge som helst känns det som.

Sen blev det att ha lektioner & sista lektionern var det dans, känner mig grymt stolt för jag & Sofia fixa klart vårsan dans idag & Katta tyckten den var jättebra. Nu ska vi bara bli synkade ordentilgt & få ihop allt så kommer vi äga resten! Längtar till julafton nu, dock vet jag ju inte hur jag ska göra i år men det löser sig hoppas bara jag får sno min älskling ett litet tag annars får jag ju inte träffa han på tre veckor eller blir det fyra, skitsamma , måste få träffa han i alla fall. Kommer i ju för sig jobba en hel del på jullovet massa cash ( skönt ), sen blir det ju jobba på lush i linköping i januari. Ska verkligen jobba ihjäl mig så jag kan hyra en lägenhet, jag måste här ifårn snart känner jag .

Men nu ska jag dra mig & fixa mig fka jobba ikväll förstår ni, just det morfar ringde nyss dom åker ju till thailand idag FUSKIGT, nevars hopaps dom får det bra dom förtjänar det.



ha de bra

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0