Bästa på länge, & vart fan är snön ?



Jag borde sova nu  ! Inte sitta vid den här dumburken, men jag måste verkligen fixa mitt formal letter till engelskan , men jag kan verkligen inte känner jag . Men jag får fixa det i skolan imorn medans jag väntar på Kevin , eller så får jag göra det inatt. Har vart tre superbra dagar i Mjölet mån, tis & ons.

Måndag kväll - spenderades i Kevins säng med mys & batman .
Tisadag - Vaknade utan bejbi , gjorde mig lite lessen . Sen droga jag som sagt till Eilen , vi " lagade " mat. Sen hem till Kevin mat & mys.
Onsdag - Vakna hal6 som sagt , somnade om åt mackor drack för mycket te & knarkade på tok för mycket naruto för mitt eget bästa tror jag. Sen damma & foxa jag hans rum , han saknar säkert sina dammråttor. Sen drog jag i alla fall hem med 18.35 bussen , & åt på krogen med familjen & Leif . Måste verkligen berömma de i köket för en av de bästa måltiderna jag har ätit på restaurang någonsin . Jag åt verkligen upp ALLT ( till och med de stekta morätterna ) de har jag inte ätit på sex år.



 

Menyn för Väderstad Central krog , kom förbi & titta närmare på den vet jag ! (:

Ska äta där med den här lilla pojken på fredag . älskar dig Kevin Leong , kan inte han kosntiga mellannamn än (A)

   


puss på er  hugs and kisses frida .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0