snö äntligen & -2



Hej & god natt.

Usch va dåligt jag mår just idag, just idag när jag har jobbat min första dag på krogen. Måste säga att det var sjukt roligt & jag är något sådär lite nöjd över mig själv, men jag ska bli bätter! Igår efter skolan va jag inne på LUSH & fixa till lite extra jobb i januari förhoppnings vis.
Sen har jag nog insett att jag har hittat världens finaste pojkvän, idag fixade han förkylning dricka åt mig & massa annat. Och igår myste vi galet, först med mat sen badade vi & sen blev det sova (:

Men nu vill jag bara att han ska va här för jag hatar att va själv. men bye bye sleep tight .





Thoghts of your smile makes me miss you so much <3
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0