hihi söndagar är inte så dåliga trots allt (:



God eftermiddag på er :)

Idag är en mycket bätter dag än va det var igår ( ledsen för att jag gjorde vissa personers liv jobbig :$ ) tack & lov för att löste sig i princip i alla fall (: vaknade av att Maria ringde i förmiddags, startade datorn & pratade med lite folk. Sen blev det " julfrukost " med syster & Robin, aa just det jag, Maria & Maria ( ica ) fick äta av julbordet igår . De var nog det godaste juölbordet jag har ätit ! Skulle egentligen ha jobbat idag med, men de behövdes inte så de har vart att flöta hela dagen.

Jag har b.la. fixat ett nytt skrivbord, skönt är det har ite haft ett normalt skrivbord sen ..... ja jag vet int när det var sist. Har även tittat på hur det ska bli på övervåningen i kafet där mamma, pappa & Malin ska bo , fint kommr det bli komemr dock sakna det gammal fina gula huset lite även fast jag inte bor där längre.



nu ska jag fortsätta fixa på rummet puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0