grått och någon plusgrad...




Ja ni idag va de dimma när jag vaknade i mjölby , vilket gjorde att jag la mig under täcket & ville inte gå upp egentligen men jag va illa tvungen. Sen blev det vandra till station, kallt fuktigt och halt ! Sen när jag kom till skolan visar det sig ju att vi har fått nytt schema , men hade Frida informerat sig om det , nej så hon va ju försenad (y) . Sen hade jag historia , har skönaste läraren NICST . Råkade komma försent till matten med , men jag kan ju redan de vi gör nu så de gjorde ju inte så mycket . Sen vart de matsalen , äcklig soppa blääää.

och nu har jag bild lektion , bygga modell , wiihu verkligen inte så jag satte mig här för att skaffa mig "insperation " , men slutar snart skönt de . Sen blir det hem tvätta och plugga , kommer då´va ensamt att sova inatt ''/

men hörs förmodligen sen , HEJDÖH !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0